fredag 23 augusti 2013

Uppdrag Rawfood


Nu beger jag mig IN på en resa. Jag ska möta mitt ego, utmana egot och bryta med mina invanda beteendemönster. Jag ska lära mig om mina rädslor genom mod, släppa kontrollen och genomgå en stor förändring. En otroligt krävande utmaning som jag tar på största allvar. Matbiten är jag rätt haj på, den skrämmer mig inte så mkt. Kampen mot egot gör mig dock lite nervös.

HUR tufft kommer det här att bli? Jag ger mig in i det hela med en stor tro på mig själv, jag kommer självklart att lyckas. Jag ska självklart briljera:)

Jag är inte ensam om att gå in i utmaningen, vi är ett gäng och det känns skönt! :)




Första middagen blev en rödbetssallad med surkål, russin, persilja, riven ingefära, frön och nötter. Toppat med avocado och örtsalt. Blev lite hungrig på kvällen så det slank ner en till avocado och en banan.

Känns ok i knoppen och jag känner inget behov av något annat, inte än. Inga tankar på Ben & Jerrys "Cherry Garcia" ens. Jag som var några meter ifrån B&J:s idag efter "Uppdrag Rawfood" mötet ;)

Häng gärna med på min resa!

(Måste tillägga att jag har trappat ner med kött, socker, vete osv under månader, jag kapar inte allt på stört. Rawfood har jag varit intresserad av länge och jag har lite kött på benen)
 
- 100% Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Wild Dancing Thanksgivng Turkey