torsdag 14 februari 2013

Älska obegränsat

Vad förvirrande det blev nu, var helt säker på att jag skulle på Gongbad inne i Kalmar idag, men det är först i morgon. Jag som fixat barnvakt och allt. Jag som skaffat en kalender och skrivit upp gongen.

Nu laddar jag om och förbereder mig för en fantastiskt stund med mig själv i morgon istället, hoppas att barnen kan passas då istället. Ni har inte missat vad ett gongbad är va? Det har ingen med bad att göra, utan det är en resa i gongarnas värld. Ni borde ge er själva chansen att gå på ett pass för det är otroligt häftigt!

För er i Kalmar så finns det en kvinna på Gudmundsgården och Sunda grepp som håller i det. HÄR finns mer nyttig info :)

Demonstrera er kärlek

Idag är det hjärtedagen. Även om jag inte firar dagen så känns det ju i luften, det spirar lite idag. Alla hjärtans dag. Alla dagar borde vara hjärtats dag! Det spirar av kärlek idag, jo det gör det. Men vad är det för kärlek som spirar, HUR visar vi vår kärlek?
 
För mig är kärleken obegränsad, för mig finns det kärlek överallt och hos alla. Hos en del ligger kärleken i lä på grund av rädslor, men den finns där. Det vackraste som finns är att SE en annan själ, att verkligen SE. Se djupt in i varandras ögon, känn igen, en liten glimt av tillhörighet. Eller en varm omfamning, fylld med omtänksamhet, helt utan rädslor.
 
Alla borde försöka demonstrera sin kärlek sprunget ur kärlek. Ge er ut och se varandra i ögonen, kramas, pussas, älska...
 
Show me some love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Wild Dancing Thanksgivng Turkey