söndag 10 februari 2013

Det börjar med en bakmaskin och slutar med bakbord


För ett tag sedan så fanns det en sak jag verkligen inte uppskattade, bakning! Men det förändrades lite när jag fick en bakmaskin av svärföräldrarna. Helt plötsligt så var det som om en ny värld öppnade sig. Jag började baka lite bröd och annat, helt otippat så gick det att äta också;)

När Vilmers födelsedag närmade sig så bestämde jag mig för att baka allt själv. Det gick såå bra och det blev ju automatiskt ekologiskt på köpet! Det gick faktiskt så bra att jag ikväll erkänner att jag älskar att baka:)

Nu står jag här med ett bakbord, slickepott, tårtdelare, gräddspritsare(?) och allt annat jag kan behöva för allt bakande. Wow vad mycket skapande det ska bli;)

Jag  var inte heller så förtjust i att ha kalas osv förut som de flesta av er vet. Det är också helt förändrat. Kom gärna och fika, kom och kalasa hur mycket ni vill:)

Kärlek till er och droppa in på en fika snart!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Wild Dancing Thanksgivng Turkey