onsdag 6 februari 2013

Är ni med på en kärlekskupp?


En vis själ kom på att en kärlekskupp skulle vara något. Efter lördagens hån och nedvärderande kommentarer mot det mesta som visades i ett populärt program, kom tanken på kärlek upp, som så ofta:)
 
Vore det inte upplyftande att inte ge Egot bekräftelse på lördag? Att bara skriva positiva och kärleksfulla inlägg? Jag syftar naturligtvis mest på Melodifestivalen, eftersom kommentarerna haglade under tiden. Facebook var som en het ugn, bakandes bekräftelse för allas egon.
 
 
 
Vad fint det skulle vara och läsa om allt positivt ni ser och om det fina ni kan se i människor som försöker underhålla er. Tittar ni inte på programmet (vilket jag knappt gör) så behöver inte kommentarerna hagla ang. det heller;)
 
En upplyftande och kärleksfull kärlekskupp på lördag alltså. Var gärna med och dela med er om allt det fina ni kan se, om ni inte känner att ni inte är redo att sluta ge egot bekräftelse såklart;) Läste att silvertejp över munnen kunde vara en hit hihi <3
 
 

Jag försöker bygga broar mellan allt, försöker likt en spindel spinna in världen, universum och hela min verklighet i ett nät. Vi hör ihop du och jag, det finns inte två...det finns bara ett, och att försöka se något vackert i allt jag möter eller i alla jag möter är inte lätt, men det börjar komma automatiskt.

Rädslobaserade handlingar kommer inte ha något utrymme i min verklighet, i min illusion. Mitt ego kommer inte längre få den näring jag tidigare så gärna givit. Världen förändras sakta men säkert och jag iakttar med sprudlande glädje. Vad härligt det är att ta ansvar för sitt liv, styra sin egen verklighet, med kärlek :)

Ta hand om er och på lördag vill jag se kärlek, ok? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Wild Dancing Thanksgivng Turkey